יום שבת, 21 בנובמבר 2020

מירון אגר - מיתר פחד (הקליפ הרשמי)


 

1. אני תופש פה טרמפ על יום הגבר הבין לאומי, ומתגבר על הפחד שלי להיות לא מובן. השיר הזהף והקליפ שצילמתי לו, הם עמוק בתוך הסקאלה של "זה לא משהו לפזם באמבטיה...". אני לא יודע מה זה יעורר במי שיצפה בזה, אבל בא לי להתמודד עם הפחד מלהיות לא מובן.

2. בעצם עמוק בפנים אני רקדן. הסיפור הזה של להיות מוזקאי, זה סיפור כיסוי שנמשך כבר 17 שנה. עמוק בפנים אני רקדן, אבל על פני השטח יש את "אני לא מספיק [גמיש / רזה / חזק / מיומן] בשביל לרקוד". אבל עמוק בפנים אני כן כל ה"מספיקים" האלה. אז היום אני רוקד את הרגשות שלי החוצה מול מצלמה.

3. זה כנראה הקליפ האחרון שאני אצלם במבנה הזה שעד לפני שבועיים היה אולפן מפואר. לפני שבועיים פירקנו ממנו את החשמל, התאורה, והלוחות האקוסטיים; ומה שנשאר זה תאורה עבודה על הרצפה והרבה רגשות וזכרונות מהרבה מוזיקה ואהבה שעשיתי שם בעשר השנים האחרונות. האולפן הבא כבר יהיה בראס-השטן..


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה