יום ראשון, 27 באוקטובר 2019

איגי ועטרה - ירח מלא בעמוקה (הקליפ הרשמי)



דואט ראשון לאיגי ועטרה- 25 שנות נישואין.

קבלו את "ירח מלא בעמוקה", המתנה שלי ושל איגי לעצמנו (המתנה שלכם- באמת להקשיב). האמת שהתאריך הלועזי לנישואינו הוא ב 4.9, אבל בדיוק באותו יום יצא הספר של איגי וחשבתי שלא לערבב שמחה בשמחה ואולי לכבוד ה-25 אפשר לציין דווקא את התאריך העברי, יום לפני ערב ראש השנה.

אז למה הקלטנו את השיר הזה? בגלל יציאת הספר וסיבות נוספות, היה לנו ברור, שבניגוד לתוכניות ששנים פינטזנו עליהן, לא נוכל עכשיו לנסוע ולהתבודד רק שנינו במלדיביים/ניו-זילנד/הקוטב הצפוני. אז החלטנו שלא נוסעים. "אז בוא ניצור משהו ביחד, תביאי טקסט, אני אלחין", והוצאתי את "ירח מלא בעמוקה", שכתבתי מזמן על לילה מאוד מיוחד. זה היה מאוד מרגש, מעולם לא הלחינו לי טקסטים והם שוכבים במגירה שנים. אז איגי לקח כמה ימים והלחין ובישר לי שאני גם הולכת לשיר (מעשה שלא נעשה מיום הזכרון- כיתה ח') ושאם כבר אז כבר, הולכים עד הסוף: דואט, הקלטות, מיקס. אז תודה לכל מי שעזר בכיף ובחיוך וכמובן, איגי אהוב ליבי, תודה על 25 שנה של קרבה, חברות עמוקה, תמיכה בכל עת, יצירתיות, הרפתקנות וצלילה לעומקי הגוף והנפש.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה