יום שלישי, 6 ביוני 2017

דוד הבאבו - כל נשימה (קליפ רשמי)



הזמר הצעיר והמוכשר דוד הבאבו משיק היום סינגל / קליפ חדש "כל נשימה" שיר עם קצב טוב ושמח.

וכבשתי אולמות מול המראה,
אני ידעתי שזה כאן, התוים מושכים לאן
שאלך, כן כולם יהיו כבר שם.
אחרי בר מצוה מחמאות על סולו
ש - הרטיט כל כך, גם הרב הוא התרגש,
אני ידעתי שזה כאן, התוים מושכים לאן
שאלך, כולם יהיו כבר שם.

והיום מתחיל והבמות בחיים הלכתם אליו
להה להה...
תו מתפרץ מהנשמה
להה להה...
רוצה להראות לכם שניה
שכל נשימה
זה קצב פועם בעוצמה

ועוד יומיים כשהמיקס באולפן,
יפרוש כנפיים אז הכל יהיה מובן,
אני ידעתי שזה כאן, התוים מושכים לאן
שאלך, כן כולם יהיו כבר שם.
שנים בניתי את עצמי מהיסוד,
הגיע כבר הזמן לספר ת'סוד,
אני ידעתי שזה כאן, התוים מושכים לאן
שאלך, כולם יהיו כבר שם.

והיום מתחיל...
התפילה השירה אני חולם
השמחה התקוה שתתגשם



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה