יום שלישי, 17 בינואר 2017

משה פרץ - לילות ארוכים (קליפ רשמי)



הזמר והיוצר המוערך משה פרץ משיק בלדה מרגשת "לילות ארוכים" - סינגל שלישי מתוך אלבומו השמיני.

משה פרץ: "אני אוהב את השיר הזה שנכתב על ידי סהר חגי והולחן על ידי ניצן קייקוב, אני מרגיש שאני כתבתי והלחנתי אותו.

המלודיה והמילים שלו מדברות אותי ואת השפה שלי, האישית והמוסיקאלית. השיר הזה הצליח לגעת בי מהשנייה הראשונה ואני מקווה שגם המאזינים יתחברו אליו וייהנו ממנו באותה המידה".
מילים: סהר חגי
לחן: ניצן קייקוב
עיבוד והפקה מוסיקלית: ניצן קייקוב
תופים: Matt Chamberlain
בס: אבי יפרח
גיטרות ובוזוקי: רועי קריוק
כינורות: Marisa Kuney
פסנתר קלידים תכנותים וקולות: ניצן קייקוב
הוקלט באולפני Trip Studio CA
מיקס ומאסטרינג: רונן הלל ב- FAT STUDIO
עיצוב עטיפה: סטודיו דורון עדות
ניהול מדיה: ביבר גלובל
ניהול אישי וייצוג בלעדי: אמנון זנדני, זד איי הפקות בע״מ
יחסי ציבור: זאביק דרור 03-6096311


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה