יום ראשון, 25 בספטמבר 2016

ר׳ מרדכי גוטליב - זכרינו לחיים (הקליפ הרשמי)



אני מודה לקב"ה שלאחר שנים של ערגה וכיסופים ולב מרגיש. נתן לי את הרגעים היפים בהם הצלחתי להביע עולם שלם של דביקות ושמחה מתוך כאב ותקווה.

התחלנו בלחן זכרינו לחיים אוי אוי אוי... כי הכול מתחיל משם. אוי אוי "מהזכרון". מהרגע הנפלא הזה שהקב"ה נזכר באהבה שלו אלינו והחליט לברוא את העולם ולתת לנו חיים טהורים וטובים.

ואיך שהוא התחלנו לשכוח איך וכמה יפים עצם החיים. החיים האמיתיים.
 
חיים של התענגות על התקווה והכמיהה לחיי החיים, לחזור לשורש.

שכחנו איך אפשר להתענג ולהיות קרובים לה' רק מלשיר שיר כל כך פשוט על המילים הכול כך יפות: 'זכרינו לחיים מלך חפץ בחיים'... הגיע הזמן להיזכר, להתעורר ולהתחיל לחיות ולנגן ניגונים מלאי חיים.

המון תודה לחברים הטובים שהשתתפו שנים בקומזיצים הרבים שעל גג ביתי, והפכו חלק מצלילי הנשמה שמנתנגנים בתוכי כבר שנים רבות.

לחברים הקרובים ר' קלמן בורשטין ור' הערשל כהן שהלכו איתי צעד צעד, מרגע שהחזקתי את הגיטרה ביד.

לידידי החזן דובהל'ה הלר על כל הדחיפה והעידוד לעשות משהו עם הלחנים שלי...

ליחיד והמיוחד הזמר חיים גולד מגדולי היוצרים והמלחינים, אמן המילים הלב והנשמה. שליווה אותי לכל אורך הדרך בשלבי ההלחנה.

למוזיקאים יהושע פריד ומשה כהן ולמלחין הנודע ר' הלל פלאי שלמדתי מהם המון בתחום המוזיקה.

למשפחתי היקרה שתמכה בי ועודדה אותי להשפיע החוצה בשיר ניגון ודיבור.

ואחרון אחרון חביב שבלעדיו הכל היה נשאר בגדר חלום, המפיק המוכשר זאבי פריד. מהרגע הראשון שנפגשנו נוצר חיבור חזק בינינו.
על השעות הרבות שהקדיש לי ביום ובלילה במרץ בלתי נדלה.

לחן ושירה : ר׳ מרדכי גוטליב
סולן אורח : החזן דובלה הלר
עיבוד אלי קליין & ייצי ברי
קולות : זאבי פריד מקהלת שירה
ליווי מוזיקאלי : האחים שיליץ
כנרים : שימי וייצלנדר ומוטי הלר
כלי נשיפה : דוד הלר
גיטרה ותווים : אייל אהרן וחיים גולד
סאונד : שייקה קירשנבוים
מיקס : חיים גוטסמן
צילום : יוני צור
צילום קומזיץ: אלי שדה
עריכה : יוני צור
בימוי : החבורה מרמות פולין
אירוח ומצב רוח: שמוליק ודוד דייטש
הפקה בפועל : ישמח ישראל / ישראל הירשמן
יח״ץ : ישראל ברגר
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה